Såg detta inlägg nu när jag letade annat och blir helg förstörd av vad jag ser.
Jag jobbar som golvläggare och har gjort i snart tio år, har våtrumsbehörighet också. Detta jobb är en skam mot allt va mattläggning heter och jag skulle personligen vilja sparka den som gjort det i arslet.
Hur har det gått med allt såhär nästan två år senare? Har du fått det fixat. Nästan så jag vill komma och fixa det åt dig utan kostnad. Fy vilket helvete att dras igenom. Med oansvariga hantverkare som inte har en aning om vad dem håller på med.
Hoppas verkligen du fick hela badrummet omgjort av någon som kan sin sak.
Ha det så bra.
Med vänlig hälsning.

• Gilla
Linska
  • Laddar…
Michael. Så här två år senare... det var en skitjobbig historia, jag fick bråka med rörläggningsfirman (som hade entreprenaden på hela arbetet), ringde massa samtal till folk som kan, hotade med att skriva om detta på nätet och gå till tidningarna... Till slut dom gick med på att göra något åt det, jag krävde att få dit en annan golvläggare så de tog in en annan kille som gjorde om hela badrumsdelen, dock inte tvättstugan men den såg inte lika illa ut, men jag fick avdrag på priset för skönhetsfel. Nu såhär i efterhand är jag glad att jag bråkade för nyligen blev jag sambo och sålde mitt hus, och då var det ju bra att badrummet var okej. Men det var en riktikt tråkig erfarenhet. Och jag skulle också vilja sparka mattläggaren i arslet! :D

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Byggaren Bengt och 4 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.