tobbe__a tobbe__a skrev:
Okej, så polera och sedan på med ett eller två ny lager hårdvaxolja. Inte risk att det blir väldigt halt när det har använts så mycket olja?
Hårdvaxolja lägger sig som en film ovanpå så det bör inte vara något problem. Det blir säkert halare än nu pga att det finns små droppar med pigment på ytan nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.