Milkshaken
Känns långt till poolsäsongen nu....Jäkligt långt.....:(
 
Närmare till Nordpolen :)
 
usch ja, jag vill ha sommar! :(
 
-31 var det i Los tror jag de hette efter väg 310 söder om Ljusdal när vi körde förbi där 11:30 idag. -12 här utanför bilen nu strax söder om Umeå.
 
Den globala uppvärmningen bara vräker ner :rolleyes: -20 i Uppsala och hyfsat med snö q(;^;)p jag föredrar varmt även om jag inte har nån pool d^_^b
 
minus grader och snö i skåne:O
Hur länge ska jag vänta på den utlövade växthuseffekten? :)
gaia
 
Milkshaken
Som sagt... jäkligt långt......
 
För att citera SMHI man ska skilja på väder och klimat.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.