Det är vanligt tigersågfäste, åtminstone på Milwaukee:n.

//Patrik

Mieron skrev:
Fasiken att man ska hitta såna här trådar!

Nu blev det en beställning från Axminster på en GSA och en GSR för 140 pund..
Mycket bra pris på den kombon.

Låda 400kr
Batterier 600
25min laddare 300
Gsr 800
Gsa 800

Om man handlar på annat sätt....

Jepp, litegrann därför man inte kunde låta bli..

Mieron skrev:
Fasiken att man ska hitta såna här trådar!
Nu blev det en beställning från Axminster på en GSA och en GSR för 140 pund..
Nimajneb skrev:
Mycket bra pris på den kombon.
Mieron skrev:
Jepp, litegrann därför man inte kunde låta bli..
Jag kunde inte heller låta det gå mig förbi, så en order på GSA & GSR kittet samt tre tomma L-Boxx (1st 102 & 2st 136) har jag nu lagt order på.

P
vanligt fäste på boschen med.. men nu har ju bosch dedikerade blad för denna maskin, småa men jag kör på vanliga blad!

en grymt bra maskin :D

frav skrev:
Jag kunde inte heller låta det gå mig förbi, så en order på GSA & GSR kittet samt tre tomma L-Boxx (1st 102 & 2st 136) har jag nu lagt order på.
Vad i hela jäkla lingonskogen....

Fick detta
Good afternoon

This is regarding your order that you have placed on our website. Regretfully item number 952717 is no longer available, therefore we will not be able to send one out to you.

Please accept my apologies for any inconvenience this may have caused you, but our supplier has now stopped that make of saw.
Hur kul är detta? Betala i förskott med kort, valutaväxlingsavgifter....

Varför har leverantören stoppat detta märket? Har det varit några problem med Boschs GSA 10.8v såg?

Gick din order igenom Mieron?

Försökte själv köpa den igår allt gick bra och som vanligt plockade man på sig lite extra, men när jag kom till kassan så försvann plötsligt detta paket ur varukorgen. Jag skrev till dom men har ännu inte fått något svar.
Troligtvis så satte dom fel pris och vill inte erkänna detta.

Ja det står order recieved på min iaf.
Men då är det väl kanske bara att förbereda sig för ett mail om cancelled order då.. =(

Kan nog tänka mig att de satt fel pris för det kändes nästan för bra men samtidigt ungefär vad jag ville betala för en sådan just nu. Så då var det bara att slå till.. =)

Ja jag tyckte också det var ett bra pris, mellandags prissättning kan ju ibland överraska. Men det är ju fult av dem att inte erbjuda något annat. Bara "Please accept my apologies for any inconvenience this may have caused you". För i mitt fall så stod det "In stock and ready for dispatch" när jag lade ordern samt betalade. Jag har skickat ett mail åter då jag inte är helt nöjd med det svaret iom att jag sitter med kostnader för något jag inte fått. Visst, kanske inte så man går i kk, men ändå. För det blir ju några attans dyra L-boxxar om man inte får med något annat i samma order . Får se vad jag får för respons.

De har ju faktisk ett likadant kitt fast med ficklampa £230; http://www.axminster.co.uk/bosch-bo...onid=d34a267968a359a5cf6a9acd26a68b6a4ca40f99

Bilden visar en chucklös GSR medan texten säger att det är med chuck.

Nimajneb skrev:
Bilden visar en chucklös GSR medan texten säger att det är med chuck.
Är det inte t.o.m. en GDR? Men texten säger GSR10.8V-Li-2, vilket det även är på bilden där mannen borrar uppåt.

Redigerat:
Var nog för bra pris, beställde liknande kit, fast med en lampa (GLI) från Rubart tidigare i höstas för €210.
Och sågen verkar ju allt annat än stoppad då den är med i det 'nya' kitet med lampa.

frav skrev:
Är det inte t.o.m. en GDR? Men texten säger GSR10.8V-Li-2, vilket det även är på bilden där mannen borrar uppåt.
Jo förstabilden är en gdr, syns på avsaknaden av momentväljare.

Är det någon av er andra som fått någon respons på Axminster ordern?
Jag har inte hört något från dem idag. På min order står fortfarande "Order Received, Thank you" & GSA/GSR (952717) finns kvar som en orderrad.

Inget svar hos mig heller, ordern ligger förmodligen under utredning om den ska skickas eller ej..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.