K
Hej!

Vi överväger en mindre utbyggnad av ett hus byggt på platta -79. Badrummet är idag för litet, och huset måste byggas ut för att problemet ska kunna lösas (badrummet kan ej utvidgas åt annat håll). Det handlar om ca 1-1,5x3m.

Jag funderar på om allt annat än gjutning är uteslutet. Är kanske inte helt lyckat att ha halva badrummet på plintar, och andra halvan på platta? Enda vettiga lösningen att gjuta?

Tacksam för alla tips och synpunkter jag kan få!

Mvh
Daniel Kardell
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.