Så väldans mycket damm tror jag inte kommer från isoleringen. Det är ju inte direkt som att stå och klyva mineritskivor.....

Hur som helst tycker jag inte att Isovers glasull är speciellt obehaglig att jobba med.
 
är väl inte kliandet som är farligt??
det är dom frigörande partiklarna som e FARLIGA.

mvh
snickar estwing
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.