HusByggarTomten #16 Medlem · . · 2 157 inlägg 3 jun 2008 16:21 HusByggarTomten Medlem . 2 157 inlägg 3 jun 2008 16:21 #16 Så väldans mycket damm tror jag inte kommer från isoleringen. Det är ju inte direkt som att stå och klyva mineritskivor..... Hur som helst tycker jag inte att Isovers glasull är speciellt obehaglig att jobba med.
Så väldans mycket damm tror jag inte kommer från isoleringen. Det är ju inte direkt som att stå och klyva mineritskivor..... Hur som helst tycker jag inte att Isovers glasull är speciellt obehaglig att jobba med.
estwing #17 Medlem · västra götalands · 2 040 inlägg 3 jun 2008 16:27 estwing Medlem västra götalands 2 040 inlägg 3 jun 2008 16:27 #17 är väl inte kliandet som är farligt?? det är dom frigörande partiklarna som e FARLIGA. mvh snickar estwing
är väl inte kliandet som är farligt?? det är dom frigörande partiklarna som e FARLIGA. mvh snickar estwing