Har precis pratat med Energifunktion Syd i Helsingborg och enligt dem spelar det inte så stor roll vilket håll det lutar, men det borde sitta en dräneringsslang i det där hålet i mitten undertill. Har varit ute och kollat undertill och japp, där är ett hål!
