1 881 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Miller Badrum AB, Bankeryd
Finns det någon som råkat ut för Millers undermåliga tvättfat från Italien?
Vi är nu på vårt andra där det efter några år uppträder små svarta ränder (som hårstrå, troligen sprickor) under glasyren. Miller påstår att vi dragit bottenventilen för hårt, men det har vi inte. Man påstår vidare att man bara har endast 1 % reklamationer och då att något tappats i fatet.
Vi är nu på vårt andra där det efter några år uppträder små svarta ränder (som hårstrå, troligen sprickor) under glasyren. Miller påstår att vi dragit bottenventilen för hårt, men det har vi inte. Man påstår vidare att man bara har endast 1 % reklamationer och då att något tappats i fatet.
Japp, vi är inne på vårt andra handfat som nu också fått sprickor som sprider sej. Försökte reklamera det första, men det gick inte, däremot fick vi köpa ett nytt av återförsäljaren till deras inköpspris, men nu står vi där igen…C cwt skrev:Finns det någon som råkat ut för Millers undermåliga tvättfat från Italien?
Vi är nu på vårt andra där det efter några år uppträder små svarta ränder (som hårstrå, troligen sprickor) under glasyren. Miller påstår att vi dragit bottenventilen för hårt, men det har vi inte. Man påstår vidare att man bara har endast 1 % reklamationer och då att något tappats i fatet.
Svarar trots att tråden är gammal. Vi är inne på vårt tredje handfat från Miller som har fått sprickor. Första gången var det inom garantitiden så vi fick ett nytt, andra gången hade garantitiden passerat med några månader och då fick vi betala ”ett bra pris” för ett nytt. Tredje gången så hädar Miller att kranen är för hårt åtdragen men vi har kollat det och den satt nästan gör löst. Nu erbjuder de egen annan modell som är 3 cm lägre till ett bra pris. De påstår att ingen annan har reklamerat deras handfat flera gånger än en gång. Är det någon mer som har råkat ut för detta? Hälsningar HelenaC cwt skrev:Finns det någon som råkat ut för Millers undermåliga tvättfat från Italien?
Vi är nu på vårt andra där det efter några år uppträder små svarta ränder (som hårstrå, troligen sprickor) under glasyren. Miller påstår att vi dragit bottenventilen för hårt, men det har vi inte. Man påstår vidare att man bara har endast 1 % reklamationer och då att något tappats i fatet.
Klicka här för att svara