19 815 läst ·
54 svar
20k läst
54 svar
Mikroskopiska kryp 0.5 mm pälsiga bruna
Jag utvecklade svåra eksem på grund av dessa små parasiter (jag är allergisk mot insektsbett). De är väldigt små – nästan omöjliga att fånga på kamera. Den sprider sig som mycket små torra svarta och bruna blad på golvet och fastnar även på fönster och scener i en transparent färg.V Vardagsrum skrev:
Detta är min forskning.
Har fått hem dom jävla asen också o fått eksem. Men ingen tror på det o säger att man är störd o sinnes sjuk. Huset jag ärvde från farmor o farfar o som farfars far byggde är nu invaderat av det där vad det nu är för jävla äckel. Jag älskade mitt hus men nu vill ha jag bara fly därifrån. Är det verkligen så att ingen enda vet vad det är för något?V Vilmap skrev:Jag utvecklade svåra eksem på grund av dessa små parasiter (jag är allergisk mot insektsbett). De är väldigt små – nästan omöjliga att fånga på kamera. Den sprider sig som mycket små torra svarta och bruna blad på golvet och fastnar även på fönster och scener i en transparent färg.
Detta är min forskning.
H harley67 skrev:Har fått hem dom jävla asen också o fått eksem. Men ingen tror på det o säger att man är störd o sinnes sjuk. Huset jag ärvde från farmor o farfar o som farfars far byggde är nu invaderat av det där vad det nu är för jävla äckel. Jag älskade mitt hus men nu vill ha jag bara fly därifrån. Är det verkligen så att ingen enda vet vad det är för något?
Vilka små gynnare. Även om jag inte kan se alls vad det är du fångat i mikroskopiska.
Men, dessa kanske kan.
https://www.sef.nu/
Men, dessa kanske kan.
https://www.sef.nu/
H harley67 skrev:Har fått hem dom jävla asen också o fått eksem. Men ingen tror på det o säger att man är störd o sinnes sjuk. Huset jag ärvde från farmor o farfar o som farfars far byggde är nu invaderat av det där vad det nu är för jävla äckel. Jag älskade mitt hus men nu vill ha jag bara fly därifrån. Är det verkligen så att ingen enda vet vad det är för något?
V Vilmap skrev:Jag utvecklade svåra eksem på grund av dessa små parasiter (jag är allergisk mot insektsbett). De är väldigt små – nästan omöjliga att fånga på kamera. Den sprider sig som mycket små torra svarta och bruna blad på golvet och fastnar även på fönster och scener i en transparent färg.
Detta är min forskning.
L lena sjöstrand1 skrev:Jag har fått liknande - och Anticimex är inkopplade men de ser bara ludd och inga insekter - känns som om de tror att jag är inbillnings sjuk - de bad om bilder - de fick det och jag fick till svar att de inte så några djur och nu har de bett att jag ska fånga eller plocka ihop några och skicka med posten . Jag är helt invaderad av dessa
M Malmana skrev:
N Nina87a skrev:
Ni och övriga intresserade kan prova att söka på ”Morgellons disease”. Ett tillstånd som föreslås bero på allt från parasitinfektion till vanföreställningar.M Mateo skrev:
En tråd på Reddit som ger en uppsjö av förklaringar till en skribent som upplever liknande besvär: https://www.reddit.com/r/scabies/s/Kml1V4WKAn
En skärmbild från Instagram som visar något som till viss del liknar några av de bilder som postats i tråden. Jag använder inte Instagram så jag kan inte besöka profilen:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detsamma jag (fick lägenhet )och jag fick den problem tillsammans... nu bara tänker flytta...H harley67 skrev:Har fått hem dom jävla asen också o fått eksem. Men ingen tror på det o säger att man är störd o sinnes sjuk. Huset jag ärvde från farmor o farfar o som farfars far byggde är nu invaderat av det där vad det nu är för jävla äckel. Jag älskade mitt hus men nu vill ha jag bara fly därifrån. Är det verkligen så att ingen enda vet vad det är för något?
Klicka här för att svara