BirgitS
M Malmana skrev:
Hej
Det är kanske morjelon. Man får det på grund av PCR Test eller Munskydd.
Det är många som drabbades.
Nej, det får man inte.
Det är fullkomligt omöjligt att få problem med händernas hud för att man har något framför munnen eller skrapar lite i munnen och i näsan. Om det skulle vara sant så hade det varit väldigt välkänt sedan väldigt länge eftersom man har använt munskydd i olika sammanhang i över 2000 år och inom sjukvården i typ 130 år.

• Gilla
Bebisen
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Nej, det får man inte.
Det är fullkomligt omöjligt att få problem med händernas hud för att man har något framför munnen eller skrapar lite i munnen och i näsan. Om det skulle vara sant så hade det varit väldigt välkänt sedan väldigt länge eftersom man har använt munskydd i olika sammanhang i över 2000 år och inom sjukvården i typ 130 år.
Nu är det hela kroppen som har drabbats dessutom att jag har fått svärta tråd under min hud över hela benen och händerna.
Förresten munskydd kan vara samma munskydd från 2000 år sedan men inte människors mänskligheten.

BirgitS
M Malmana skrev:
Nu är det hela kroppen som har drabbats dessutom att jag har fått svärta tråd under min hud över hela benen och händerna.
Förresten munskydd kan vara samma munskydd från 2000 år sedan men inte människors mänskligheten.
Bara att gå till doktorn igen.

De gener som människor har nu är extremt lika de som människorna hade för 2000 år sen. Senaste större förändringen i genuppsättningen var i samband med övergången från jägar- och samlarkultur till jordbrukskultur. Det skedde för ungefär 10 000 år sen.

BirgitS BirgitS skrev:
Bara att gå till doktorn igen.

De gener som människor har nu är extremt lika de som människorna hade för 2000 år sen. Senaste större förändringen i genuppsättningen var i samband med övergången från jägar- och samlarkultur till jordbrukskultur. Det skedde för ungefär 10 000 år sen.
Det är inte genetiskt. Det är ingen sjukdom heller

T
M Malmana skrev:
Det är inte genetiskt. Det är ingen sjukdom heller
Nej, det är för att man har lurat i folk att det är en pandemi så att de måste använda munskydd och PCR-tester så att man kan distribuera någon slags magiska trådar som kan användas för att kontrollera människor via 5G. Och en del får utslag av dem. Det har jag läst på internet, så det måste vara sant.

• Gilla
  • Haha
Satsuki och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
M Malmana skrev:
Det är inte genetiskt.
Om du inte menade gener, arvsmassa etc. när du skrev:
M Malmana skrev:
men inte människors mänskligheten.
Vad menade du då?

T tanaris skrev:
Nej, det är för att man har lurat i folk att det är en pandemi så att de måste använda munskydd och PCR-tester så att man kan distribuera någon slags magiska trådar som kan användas för att kontrollera människor via 5G. Och en del får utslag av dem. Det har jag läst på internet, så det måste vara sant.
Jag har sett och samlat insekterna då vet jag att det är ingen sjukdom.

BirgitS
M Malmana skrev:
Då kan du väl ladda upp lite bilder på insekterna, dels hela och dels när du har delat dem på mitten så att det går att se att det finns en insekt under luddet.

Man kan få flera sorters sjukdomar av insekter, t.ex. TBE, borrelia, eksem och allergier.

• Gilla
Malmana
  • Laddar…
M Malmana skrev:
Och bara för att du har samlat in insekter så betyder inte det att de är orsaken till dina besvär.

T
M Malmana skrev:
Vad sa hudläkarna om dem, då? De lär ju ha instrument för att titta på dem med lämplig förstoringsgrad.

T tanaris skrev:
Vad sa hudläkarna om dem, då? De lär ju ha instrument för att titta på dem med lämplig förstoringsgrad.
De säger att det är ludd men hur kan det gå under hud!
T tanaris skrev:
De säger att det är ingen insekt

BirgitS
M Malmana skrev:
De säger att det är ludd men hur kan det gå under hud!
Att det känns som att något går under huden är inte samma sak som att det är så. Nervsystemet kan luras som med fantomsmärtor.

Du kan ju själv skära igenom det du tror är kryp för att se om det finns en kropp med hjärta, ben och ögon inuti.

M Malmana skrev:
Hej
Jag da samma sak till läkaren men hon visste inte vad är det.
M Malmana skrev:
Hej
Jförkylning.Ja

Hej! Har du blivit av med dem eller fått reda på vad det kan vara?

N nygammalt skrev:
Hej! Har du blivit av med dem eller fått reda på vad det kan vara?
Hej
Ja

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.