25 366 läst ·
42 svar
25k läst
42 svar
Miele frys handtag sönder
Kontaktade miele direkt och dom var mycket hjälpsamma . Rekommenderar att man hör av sig dit om man får problem med handtagen .
Jag har ett rakt handtag om det är någon som behöver ett. Det är en spricka i den sista biten men fungerar felfritt när det sitter fast.
Halloj,
Gammal tråd….men har precis upplevt samma sak, dvs handtaget ( det raka) har gått sönder på samma sätt.
Är det någon som har hittat ett bättre pris ’somewhere’?
Har förstått att Liebherr har samma handtag till bättre pris men har svårt att hitta en lämplig /säker leverantör.
Gammal tråd….men har precis upplevt samma sak, dvs handtaget ( det raka) har gått sönder på samma sätt.
Är det någon som har hittat ett bättre pris ’somewhere’?
Har förstått att Liebherr har samma handtag till bättre pris men har svårt att hitta en lämplig /säker leverantör.
Jo gammal tråd och nu har även mitt handtag gått sönder (redan) efter 10årD Dontino skrev:
Tips!
Dom böjda med vakuumbrytarfunktion finns att beställa numer hos butiker/verkstäder som beställer från ASWO. Ca 350-400:- istället för 2.500:- för original.
Lite ”yxigare” i kvaliteten men för den prislappen är det värt det kan jag tycka. 😇👍🏻
ASWO’s artikelnummer: C268966
Dom böjda med vakuumbrytarfunktion finns att beställa numer hos butiker/verkstäder som beställer från ASWO. Ca 350-400:- istället för 2.500:- för original.
Lite ”yxigare” i kvaliteten men för den prislappen är det värt det kan jag tycka. 😇👍🏻
ASWO’s artikelnummer: C268966
Toppen. Tack för tipset!F Festlund skrev:
Klicka här för att svara



