B bivis skrev:
Jag har kvar ett handtag och två dörrar utan skador.

Samt lite hela lådor.
Det är handtaget som är lite fyrkantigt…
Hej .
Har du kvar handtaget ? Det är det raka jag behöver (y)
 
Maria Ytterström Maria Ytterström skrev:
Hej .
Har du kvar handtaget ? Det är det raka jag behöver (y)
Hej! Hos min Mor gick handtag sönder. Vi kontaktade Miele och de var väldigt tillmötesgående.
 
  • Gilla
Maria Ytterström
  • Laddar…
Maria Ytterström Maria Ytterström skrev:
Hej .
Har du kvar handtaget ? Det är det raka jag behöver (y)
Sålda tyvärr
 
  • Gilla
Maria Ytterström
  • Laddar…
Kontaktade miele direkt och dom var mycket hjälpsamma . Rekommenderar att man hör av sig dit om man får problem med handtagen .
 
Jag har ett rakt handtag om det är någon som behöver ett. Det är en spricka i den sista biten men fungerar felfritt när det sitter fast.
 
  • Öppet gångjärn på en kylskåpsdörr med rostfri finish och synliga skruvar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En metallisk dörrstopp med två skruvhål på trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En hand håller en upp och nervänd metallmekanism, möjligen en del av möbel eller vitvara, mot ett träbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand håller en dörrgångjärnsdel nära vita köksluckor och en mörk kakelvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
J Julia U skrev:
Jag har ett rakt handtag om det är någon som behöver ett. Det är en spricka i den sista biten men fungerar felfritt när det sitter fast.
Hej! Jag tar den gärna
 
Halloj,
Gammal tråd….men har precis upplevt samma sak, dvs handtaget ( det raka) har gått sönder på samma sätt.
Är det någon som har hittat ett bättre pris ’somewhere’?

Har förstått att Liebherr har samma handtag till bättre pris men har svårt att hitta en lämplig /säker leverantör.
 
D Dontino skrev:
Halloj,
Gammal tråd….men har precis upplevt samma sak, dvs handtaget ( det raka) har gått sönder på samma sätt.
Är det någon som har hittat ett bättre pris ’somewhere’?

Har förstått att Liebherr har samma handtag till bättre pris men har svårt att hitta en lämplig /säker leverantör.
Jo gammal tråd och nu har även mitt handtag gått sönder (redan) efter 10år :-) Nu köpte jag ju allt från Meile från köket och tvättstuga så jag skall göra ett försök att se om dom vill vara villiga att sponsra mig med ett nytt handtag. Får väl antyda att det inte blir Miele till nästa byte om det inte löser sig.... :-)
 
B bivis skrev:
*****************
jodå :-)
Hej! Har du ett handtag till?
Mvh
Diodor
 
Tips!
Dom böjda med vakuumbrytarfunktion finns att beställa numer hos butiker/verkstäder som beställer från ASWO. Ca 350-400:- istället för 2.500:- för original.

Lite ”yxigare” i kvaliteten men för den prislappen är det värt det kan jag tycka. 😇👍🏻

ASWO’s artikelnummer: C268966
 
F Festlund skrev:
Tips!
Dom böjda med vakuumbrytarfunktion finns att beställa numer hos butiker/verkstäder som beställer från ASWO. Ca 350-400:- istället för 2.500:- för original.

Lite ”yxigare” i kvaliteten men för den prislappen är det värt det kan jag tycka. 😇👍🏻

ASWO’s artikelnummer: C268966
Toppen. Tack för tipset!
 
  • Gilla
Festlund
  • Laddar…
D Diodor skrev:
Hej! Har du ett handtag till?
Mvh
Diodor
Hej
Tyvärr inte … har dock en frys med det handtaget som börjar bli äldre.. så framöver när den är slut så kommer jag att sälja även det .
 
Maria Ytterström Maria Ytterström skrev:
Hej
Tyvärr inte … har dock en frys med det handtaget som börjar bli äldre.. så framöver när den är slut så kommer jag att sälja även det .
Ok, tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.