Kanske kunde vara kul med att posta galna projekt.
Jag kan inleda med att vi dagen innan julafton för ett antal år sedan tyckte det kunde vara en bra ide att tapetsera om i vardagsrummet. Tja varför inte?
Grejen visade sig vara att det var gammal 70-tals stråtapet på en stor del så det fick bredspacklas, slipas osv ja ni vet.
Men tammej fan på något märkligt vis lyckades vi få allt i ordning inför när gästerna anlände. Minns att vi hade stor nytta av snabbepoxy av den typen som man kan handslipa ungeför som spackel bara att det tar typ några minuter bara, att härda detta var vid vägguttag osv.
Det var ett mirakel och jag kan garantera att dylikt kommer vi inte att göra igen, någonsin. En smula för stressigt, men visst det var mycket effektivt

__
PS. Tapeterna sitter där fortsatt än idag, blev bra. Kanske vi sätter en trevlig fondvägg inför nästa jul, kanske inte på "lillejuafton" då...