Vill gärna höra erfarenheter från er som byggt Myresjöhus med totalentreprenad! Priser, vadman skall tänka på och så vidare...

Tack! :)
 
Håller på att bygga. Nöjda hitills om man få tycka det utan att bli mobbad :). Skulle aldrig välja något annat än totalentrprenad. Kostnaden helt ok.

/Fredrik
 
Hej

Vår säljare var tydlig med vilka volymer som ingår i grunden. Däremot håller jag med om att nivån på tapeter, kakel/klinker var i lägsta laget. Rekommenderar att man tar upp det innan kontraktet skrivs vilket vi missade.

/Fredrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.