Hej igen - behöver hjälp med golvvärmesystem nr 2 i huset. Å här ska ni få se ett redigt hemmabygge! Förrförra ägaren verkade köpa allt på rea... Även om det inte var rätt saker för ändamålet... IMG_0766.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Har dragit igång golvvärmen men ska fylla på vatten - var gör jag det?

Gissar i det lilla röret till vänster i bild, alltså ovanför elpatron (tror jag det är...)
 
Krilleman
På kikventilen bredvid manometren, med hjälp av din trädgårdsslang.

Öppn den med fyrkants-tappen på sidan. R15 gänga under locket.
 
Tack!
Nu har jag fyllt i vatten, tror jag fick i några droppar i alla fall. Men det hände inget med svarta visaren på manometern. Å inne luftar jag nu rören å vattnet verka forsa genom rören... Hoppas det blir rätt...
Och nu har ni proffs en att skratta åt... 😬😬😬😬😬😛😛😛😛😋😋😋😋
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.