Tjenare. Har ett par små frågor. Jo behöver man sätta fukt spärr i en mellan vägg. Ska göra ett rum till två och behövs det sättas dit kortlingar mellan reglarna? Det ska på spån+gips båda sidor. Väggen är 4.2x2.2m.


Mvh Ante.
 
ingen plast där... kortling behövs inte.. men tipset är ändå att sätta en på mitten..
 
Bara bygg du din vägg, plast och kortlingar är överflödiga.
 
;D ::) :-X

Ja vad ska man säga. Hellre fråga och verka dum än inte fråga och förbli dum..... Vad ska man välja........pest eller kolera?
Men den lilla väggen står där den ska utan plast och med kortlingar på mitten. Och har inte använt varken synvinkeln eller ögonmåttet :P

Men tack ändå för era svar. Hantverkare där. :)

Mvh Ante.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.