124 935 läst ·
102 svar
125k läst
102 svar
Meec röjsåg från Jula
Det har antagligen lite att göra med just denna dagen på året också, skulle jag trohaavard skrev:
Har andvänt den en hel del nu och är mycket nöjd!! Enda jag skulle kunnat önska vore ett skönare sätt att hålla den, men men...
Hoppas den håller ihop nu bara, och om inte får den gärna gå sönder inom ett år så man kan ta det på garantin!!
Hoppas den håller ihop nu bara, och om inte får den gärna gå sönder inom ett år så man kan ta det på garantin!!
Jag var ut till Jula den 11/6 ,kom hem och skruvade i hop hantaget mm . när jag till min förvåning var gäng paj på 2 st skruvar som håller hantaget på plats i höjdled. Med ill fart åkte jag till jula strax före kl 20, och fick ut en ny.
I går tänkte jag testköra den ,och körde på ett bra tag utan problem,.sen fick stänga av den för att ta lite rast,och sen dess är den sten död. Jag har kört på deras miljöbensin också
I går tänkte jag testköra den ,och körde på ett bra tag utan problem,.sen fick stänga av den för att ta lite rast,och sen dess är den sten död. Jag har kört på deras miljöbensin också
det är nog en identisk maskin. dvs samma maskin.
Minns denna tråd, var på tippen idag och såg en kille fiska uppe en kasserad Meec. Han behövde delar till sin trasiga.