haavard skrev:
Jag var på Jula i dag. Kom några minuter innan öppning och väntade ihop med 15-20 andra. Två av dem stod med röjsågen och skulle till kundservice! När jag hade köpt det jag skulle ha och var på väg ut kom dagens nr. tre med sin sönderkörda maskin!!
Det har antagligen lite att göra med just denna dagen på året också, skulle jag tro ;)

??
20/5 är dagen efter 19/5 som i sin tur är den stora dagen för röjsågning?

Jag tror i alla fall att en stor majoritet av de svenska trädgårdarna fått sig en omgång med diverse röj och klippverktyg denna långhelg, och för de flesta var det säkert den första efter vintern... :)

Har andvänt den en hel del nu och är mycket nöjd!! Enda jag skulle kunnat önska vore ett skönare sätt att hålla den, men men...

Hoppas den håller ihop nu bara, och om inte får den gärna gå sönder inom ett år så man kan ta det på garantin!!

Använt plasttråden igår och den håller fortfarande. Tänkte ta en sväng till imorgon. Då går väl den sönder :banghead:

Jodå... Den fungerar fortfarande men kvalitén är sisådär. Plastdetaljer som spricker och trillar snart av men den brummar på än. Kan de va en tisdagsmodell?

Jag var ut till Jula den 11/6 ,kom hem och skruvade i hop hantaget mm . när jag till min förvåning var gäng paj på 2 st skruvar som håller hantaget på plats i höjdled. Med ill fart åkte jag till jula strax före kl 20, och fick ut en ny.
I går tänkte jag testköra den ,och körde på ett bra tag utan problem,.sen fick stänga av den för att ta lite rast,och sen dess är den sten död. Jag har kört på deras miljöbensin också

En bekants "gick sönder", men det var bara två kablar som hade åkt isär. Kolla det kanske!

Fungerar fortfarande :)

Still working... Får nog använda den oftare :)

det är nog en identisk maskin. dvs samma maskin.

• Gilla
Solar53
  • Laddar…
Kicka igång Meec'en och ta mig tusen om den inte gick igång och skötte sig med bravur :)

Samma här!
Trots att det inte fått minsta tillstymmelse till omvårdnad sen jag köpte den

Minns denna tråd, var på tippen idag och såg en kille fiska uppe en kasserad Meec. Han behövde delar till sin trasiga.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.