Hej! Vi försöker köpa ett fritidshus som vi upplever för litet. Tanken är att bygga ut det inom några år. Jag önskar försöka hålla priset ner så mycket som det går men samtidigt få ett större kök och vardagsrum och om möjligt ett extra sovrum. Badrummet är också rätt litet så om det går vill jag även försöka få det större. Jag har dock svårt att rita av en möjlig utbyggnad som skulle ge mig mest för pengarna. Hur skulle ni rita det?
Och, vad tror ni en sådan tillbyggnad skulle kunna kosta grovt?