5 936 läst ·
22 svar
6k läst
22 svar
Max laddning laddbox
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Ja, poängen med lastbalanserare är ju att dra ner om du har för mycket annat igång.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Vad är bilen inställd på då?
Exakt jag har hittat max a i ett setup läge så dom ska komma tillbaka. Troligen står den på 10 a efter som jag kan sänka men inte höja. Laddar max 2200 w x 3 faser dvs ca 6.6 kwL LEISTI skrev:
Men varför har du lastbalansering satt till inaktiv? Du ska inte har tillgång till setup appen.F fubbik1 skrev:
Tillgång till setup appen är bara tillgängligt till registrerade elinstallatörer. Du kan testa: stäng alla säkringar men ej säkring balancer + laddbox koppla in bilen i laddbox och testa laddar. Bilen skulle laddar max vid 1 fas hybrid med max 3680w
Största problemet är att privat personer loger in till setup och vet ej vad de gör
Du kan ringer till Defa och anger Seriennummer och kontrollera dina inställningar
Jag har inte skrivit att jag loggat in i setup appen , jag skrev att jag hittat den dvs en manual för densamma, jag skrev att elfirman är på ingående , även om vem som helst kan hämta setup appen , man skall bara klicka i att man är installatörL LEISTI skrev:Men varför har du lastbalansering satt till inaktiv? Du ska inte har tillgång till setup appen.
Tillgång till setup appen är bara tillgängligt till registrerade elinstallatörer. Du kan testa: stäng alla säkringar men ej säkring balancer + laddbox koppla in bilen i laddbox och testa laddar. Bilen skulle laddar max vid 1 fas hybrid med max 3680w
Största problemet är att privat personer loger in till setup och vet ej vad de gör
Du kan ringer till Defa och anger Seriennummer och kontrollera dina inställningar
Klicka här för att svara