Har fått ett erbjudande om en Tirolia vedspis. Tänkte ersätta en Husqvarna 1926. Problemet är att den gamla vedspisen står på en 5 cm gjuten klack, sedan en 5 cm sarg då blir totalhöjden 85 cm så att den linjerar med resten av köksinredningen i fritidshuset. Tirolian är 85 cm hög, är det ngn som vet om höjden på den går att justera ner, t ex demontera ngt?