4 920 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
Mått på stålreglar
hej. jag satte mycket stålreglar på slutet av 80 o i början på 90 talet,,,, det var då lite revolutinerande,,, Jag finner stalbalkar och stålreglar som lättare än tex trädito...
det är dessutom väldigt lätt att montera dom med skruvdragare och självborrande skruv.
Jag kommer inte ihåg exakta längder som fanns då, men det lättaste du kan göra är att vända dej till bygghandeln du tänkt att shoppa i och fråga och fråga och fråga..... dom har alla uppgifter.
det är dessutom väldigt lätt att montera dom med skruvdragare och självborrande skruv.
Jag kommer inte ihåg exakta längder som fanns då, men det lättaste du kan göra är att vända dej till bygghandeln du tänkt att shoppa i och fråga och fråga och fråga..... dom har alla uppgifter.
dejmon: Jag köper mitt på beijer,,,, men jag köper lite mer då..... har konto där och får rabatt,,,, 15% grejen med beijer på en mindre ort iaf, är att servicen är mycket bra, man kan fråga om råd, dom hämtar, dom är servicevänliga..... Jag har varit ett flertal ggr på cheapy,,,,, Dåligt sortiment, okunnig personal, och dessutom verkar dom aldrig ha tid med kunderna.... Mina erfarenheter tyvärr men så är det.....
Vad gäller Beijer så vet jag att dom dessutom kan få tag i princip allt vad man behöver...
inga bittra toner om att : "Nej det har vi inte i vårat sortiment"
Service är ledordet.... sånt betalar åtmninstone jag lite extra för...
Vad gäller Beijer så vet jag att dom dessutom kan få tag i princip allt vad man behöver...
inga bittra toner om att : "Nej det har vi inte i vårat sortiment"
Service är ledordet.... sånt betalar åtmninstone jag lite extra för...
Klicka här för att svara