S Stellan Svealand #1 Medlem · 82 inlägg 20 jan 18:48 Stellan Svealand Medlem 82 inlägg 20 jan 18:48 #1 Gammal vattenskada vid ventil i icke uppvärmd förrådsbyggnad. Hantverkaren föreslår gipsskivor. Är det ett bra val med tanke på ventilen och ev fukt som kan komma in där? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #gipsskiva #materialval #ventil
Gammal vattenskada vid ventil i icke uppvärmd förrådsbyggnad. Hantverkaren föreslår gipsskivor. Är det ett bra val med tanke på ventilen och ev fukt som kan komma in där?
Intet #2 Medlem · 6 672 inlägg 30 jan 01:28 Intet Medlem 6 672 inlägg 30 jan 01:28 #2 Är det bara fuktig luft dom orsakat det. Inget läckage?
S Stellan Svealand #3 Medlem · 82 inlägg 30 jan 03:19 Stellan Svealand Medlem 82 inlägg 30 jan 03:19 #3 Intet skrev: Är det bara fuktig luft dom orsakat det. Inget läckage? Tror det är en gammal vattenskada av ett stuprör som blivit blockerat av löv, men det är bara min gissning. Fanns där redan när jag köpte huset.
Intet skrev: Är det bara fuktig luft dom orsakat det. Inget läckage? Tror det är en gammal vattenskada av ett stuprör som blivit blockerat av löv, men det är bara min gissning. Fanns där redan när jag köpte huset.
Intet #4 Medlem · 6 672 inlägg 30 jan 03:30 Intet Medlem 6 672 inlägg 30 jan 03:30 #4 Kan tänka det. Isåfall går det säkert bra med gips.