Hej!
Har köpt IKEAs köksstommar att ha som stereoskåp i vardagsrummet och tänkte klä in stommarna med något material och sedan spackla och måla så att det ser ut som att möbeln är en del av väggen. Vad tycker ni att jag ska använda för material att klä in skåpet med?
Tanken är att det ska gå att sitta på skåpet också då det kan bli en trevlig fönsterbänk.
Några andra praktiska tips inför mitt stundande bygge? ...är en glad amatör.