2 817 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Material för grund schaktning för Älvsbyhus.
Plastfolien är en 0,2 mm åldersbeständig plastfolie.
Kämpedahl kommer att höra av sig till er då kan ni fråga dom hur ni ska göra, vi fick mycket hjälp av dom, de förklarade precis hur vi skulle gå tillväga och det underlättar mycket. De kanske kan hjälpa er med det för en mindre summa pengar.
Vi använde singel också. Det gick inte åt mer än ett lass makadam och ett lass singel, men det varierar nog.
Lycka till!
Kämpedahl kommer att höra av sig till er då kan ni fråga dom hur ni ska göra, vi fick mycket hjälp av dom, de förklarade precis hur vi skulle gå tillväga och det underlättar mycket. De kanske kan hjälpa er med det för en mindre summa pengar.
Vi använde singel också. Det gick inte åt mer än ett lass makadam och ett lass singel, men det varierar nog.
Lycka till!
Hej
Tänkte höra med er som håller på/eller har byggt med Älvsbyhus hur mycket ni fått betala för ingrävning utav tomt. Självklart så förstår jag att det beror på hur varje enskild tomt ser ut men man kan kanske får en liten uppfattning om hur prisbilden ser ut. Jag har själv fått pris på 130kkr och tycker det låter ganska mycket om man gämför med andra husföretag. Där kan man få ingrävning och grund för nästan samma peng (ca:150kkr) så varför tar Älvsbyhus så mycket för endast ingrävning. Ni som har anlitat Kämpedahl hur mycket tog dom betalt ?
Tänkte höra med er som håller på/eller har byggt med Älvsbyhus hur mycket ni fått betala för ingrävning utav tomt. Självklart så förstår jag att det beror på hur varje enskild tomt ser ut men man kan kanske får en liten uppfattning om hur prisbilden ser ut. Jag har själv fått pris på 130kkr och tycker det låter ganska mycket om man gämför med andra husföretag. Där kan man få ingrävning och grund för nästan samma peng (ca:150kkr) så varför tar Älvsbyhus så mycket för endast ingrävning. Ni som har anlitat Kämpedahl hur mycket tog dom betalt ?
Klicka här för att svara