Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 840 inlägg
Den ÄR riktigt ok. Borde finnas ett påbud att alla mätarskåp till bostäder ska använda denna. Byggahus rules?
Om jag inte tar fel så har Malmbergs en väldigt snarlik plint. Varför använder de inte den?
Om jag inte tar fel så har Malmbergs en väldigt snarlik plint. Varför använder de inte den?
Medlem
· kronoberg
· 1 528 inlägg
Jag gillar inte sockerbitar då man mister momentnyckeln man har med sig i axeln. Jobbigt när det börjar svikta i materialet.
Klicka här för att svara

