Jag är glad att jag skaffade den.
För att hitta okända strömtjuvar så är den inte så användbar då andelen oidentifierade förbrukare är ganska stor, beror till stor del på att vi har 2 värmepumpar som varierar i effekt.
Det jag har använt den till är att följa kända förbrukare, som underhålls och infravärmare i uterummet.
Nu när vi skaffat spapool så har den också varit till stor hjälp för att kunna prova förbrukningen vid olika temperaturer och isolering.
Nu kostar den väl bara 900:- värd pengarna tycker jag
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.