A
P pmd skrev:
Jag har inte påstått att du har fel. Jag har bara bett om att du ger en referens till ditt påstående som underbygger det.
Och jag säger, leta själv om du är intresserad annars låt bli.. svårare än så är det inte.

P
Varför ska jag behöva verifiera ett påstående dom du har gjort?

Om du inte är intresserad av att övertyga någon i den här diskussionen så finner jag det märkligt att du överhuvudtaget deltar i den.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
A
P pmd skrev:
Varför ska jag behöva verifiera ett påstående dom du har gjort?

Om du inte är intresserad av att övertyga någon i den här diskussionen så finner jag det märkligt att du överhuvudtaget deltar i den.
Varför skulle jag vara intresserad av detta?
finner det märkligt att man orkar hålla på, men inte läsa ens en länk som man lagt hit...

A
Poliserna vill inte att kriminella ska veta deras namn - Radio Sweden på lätt svenska | Sveriges Radio
https://sverigesradio.se/artikel/7285803

Hur man sedan väljer att tolka lagen är upp till var och en... JO som är vägledande i denna fråga tolkar lagen direkt som att polis ska vara tillmötesgående så långt det går inom rättssamhället för att inge förtroende.
Så med det sagt så ska polis legitimera sig vid begäran om detta.

P
Maskintok skrev:
Varför skulle jag vara intresserad av detta?
Om du inte vill diskutera och argumentera (med referenser till faktapåståenden) så kan du väl lika gärna skriva i ett Worddokument på din egen dator?

• Haha
El-Löken66 och 1 till
  • Laddar…
A
P pmd skrev:
Om du inte vill diskutera och argumentera (med referenser till faktapåståenden) så kan du väl lika gärna skriva i ett Worddokument på din egen dator?
njo är det de du gjort innan du skrev detta? ;)

P
Nej.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.