harry73 harry73 skrev:
Men det är en rolig påminnelse om de orimliga krav på noggrannhet du hade, med mått i tiondels mm.
Din mäklare behöver inte skriva att alla mått är ungefärliga och att köparen ska mäta själv om måtten är viktiga för hen.
:crysmile:
Han får då vara jäkligt tuff mot målaren så han inte spacklar för tjockt!
 
  • Haha
  • Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
Med Stockholms kvadratmeterpriser är väl förlusten av yta dyrare än vad målaren kostar...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.