154 646 läst ·
2 049 svar
155k läst
2,0k svar
Maskin och hjälp tråden.
Såg nu att man skulle dra ihop till 40% trodde det var 60% , så det är ju möjligt att jag drog ihop för mycket och spände för lite.Maskintok skrev:
Har för mig att nån, här på BH kanske, använde momentnyckel för att få båda sidorna lika, ska nog ta med den också.
Måste hyra in mig på GDShallen...
Jo det är inte bara..nino skrev:
idag gör jag inget utomhus.. helst.. 23 minus.
Maskintok skrev:
Säkert tack har sökt efter en instruktionsbok men bara hittat en engelskspråkig. Vilket iofs inte är något problem men den hade mycket sämre bilder.
Fick det att fungera igår utan handbok.
Vet du annars om det är möjligt att byta cylindrarna till bromsarna utan att ta bort hjul och nedväxlingar och allt annat? Läste att på vissa Zetor modeller går det.
har inte bytt någon på dessa modeller..N Niq skrev:Säkert tack har sökt efter en instruktionsbok men bara hittat en engelskspråkig. Vilket iofs inte är något problem men den hade mycket sämre bilder.
Fick det att fungera igår utan handbok.
Vet du annars om det är möjligt att byta cylindrarna till bromsarna utan att ta bort hjul och nedväxlingar och allt annat? Läste att på vissa Zetor modeller går det.
Jag ska dock ingång med att byta bromsrör på 6045an till våren..
Men skulle tro att man får lyfta av hjulen mm..
kan ju alltid kolla om det finns någon information om det...
Nu gick det vägen tack för tipsen, återkommer väl om 2år 
Nästa gång ska jag kolla bromsarna INNAN besiktningen.... Var ju ute i god tid, sista dagen för bes var ju igår, fattar inte att det alltid ska bli så...
Nästa gång ska jag kolla bromsarna INNAN besiktningen.... Var ju ute i god tid, sista dagen för bes var ju igår, fattar inte att det alltid ska bli så...
nino skrev:
skit händer..