Hej,
Någon som har erfarenhet av denna ventilationsprodukt? Jag funderar på att använda den när jag ska radonsanera mitt hus, trähus på delvis torpargrund. Tänkte jag skulle installera några fläktar som suger in luft och några i andra ändan som skickar ut luft. Kom på att då faller ju temperaturen i krypgrunden och även i den del av krypgrunden som har ståhöjd.
Hittade denna produkt Marley Fresh Air Heat Recovery Unit,
Med vänlig hälsning
Mats Jernberg