JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
Kör med den här: [länk]
Tack , vad kör du för brensle är Aspen 4 ?
 
O okaenrique skrev:
jag är inte 100 på att får gnista, jag har provat hela dagen. Den startar 3 sec om lämnar maskin långtid
Syns det någon gnista?
 
JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
Prova det, jag hade precis samma problem när min var ny och jag höll på att bli galen. Visade sig att jag hade varit lite snål när jag fyllde på oljan.
Jag har gjort exakt sammalika :sweat:
 
  • Gilla
JanneJanne123
  • Laddar…
jag ska prova imorgon , jag gar provat hela dagen
 
JanneJanne123
O okaenrique skrev:
Tack , vad kör du för brensle är Aspen 4 ?
Yes, kör Aspen 4
 
wildeside
Prova med lite startgas då vet du om den ger någon gnista iaf.
 
Det funkar nu , Jag la extra olja , Tusen tack för hjälpen
 
  • Gilla
JanneJanne123 och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.