11 443 läst ·
23 svar
11k läst
23 svar
Marksten eller asfaltering garageuppfarten
Har du beställt något jobb än?
Själv bor jag i Örebro och har anlitat ett gäng Litauer som lägger min garageuppfart på 85kvm. Tog det i samband med dränering och fick ett bra pris förhållandevis till jobbet (för som tidigare skriver så tog grundarbetet säkert 6 arbetsdagar och stenen 3 dagar.
Själv bor jag i Örebro och har anlitat ett gäng Litauer som lägger min garageuppfart på 85kvm. Tog det i samband med dränering och fick ett bra pris förhållandevis till jobbet (för som tidigare skriver så tog grundarbetet säkert 6 arbetsdagar och stenen 3 dagar.
Nej har fått offert från mark och teknik de offerten var inte leka med.. Pm mig om har bilder och prisetV Viktor Folkesson skrev:
Jag fick också offert av dem. Vad skulle de ha per/kvm?
detta blev lite special iom att de även dränerade men ca 1000kr/kvm för tumlad marksten. De jobbar hårt och rejält tycker jag, de använde lasermätare och fick en mycket fin lutning på uppfarten. Fick även en brunn till stenkista på garageuppfarten + att de kopplade på takavvattningen från garaget. Har inga bilder och nu är det kolsvart ute. EA bygg i linde.
detta blev lite special iom att de även dränerade men ca 1000kr/kvm för tumlad marksten. De jobbar hårt och rejält tycker jag, de använde lasermätare och fick en mycket fin lutning på uppfarten. Fick även en brunn till stenkista på garageuppfarten + att de kopplade på takavvattningen från garaget. Har inga bilder och nu är det kolsvart ute. EA bygg i linde.
Produkter som diskuteras: "stenkista"
Stenkista Mr Flowout
Dränerar 144 liter
895 kr inkl moms
Läs mer
155kvm priset hos mark och teknisk 164 tusen var offertenV Viktor Folkesson skrev:Jag fick också offert av dem. Vad skulle de ha per/kvm?
Är väl helt inom ramen eller? Brukar väll ligga på 800-1200kr/kvm
Ska se om jag kan få en bild, är ju aldrig hemma när det är ljust ute på vardagarna så här års.
Inte helt klart än men man ser det viktiga. Ska gjutas en ram runt allt i cement så inga stenar rör sig.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden