6 665 läst ·
7 svar
7k läst
7 svar
Märkning av uttag
Tack för informationen! Då borde alltså mätarskåpet heta t ex A1 (eftersom det finns både hbuvudbrytare och säkring där), centralen i garaget A1a och centralen i huset A1b? Skall skåpet som sitter precis bredvid A1b heta A1ba eller är det en del av A1b?
När stegas siffran?
När stegas siffran?
Klicka här för att svara