Jag trodde man satte det på själva rökröret i stil med de som sitter på ljuddämpare. Det ska alltså sitta på det brännbara materialet. Nu klarnar det. Tack.
 
Ska väl vara ett schakt med luftspalt mellan rökrör/isolering och brännbart. Såsom vanlig isolering.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.