mrfrenzy skrev:
Kan man inte lägga allt på samma trepoliga säkring och isåfall göra uppdelningen i första dosan så man bara har 5 trådar från centralen, eller är det för hög effekt för det? Kanske med 13A om beräkningarna håller.
Nej nej nej.
Då blir det blandat 3 x enfas och 2 fasbelastningar.

protte
 
Ja, och det är ju tillåtet med trepolig säkring.
 
Bo.Siltberg skrev:
Kan tänka mig kvinnfolk som hotar med kökskniven när du kommer med en rulle kabel på axeln ;)
Det skulle min fru göra !!!
 
kamilenski skrev:
Det skulle min fru göra !!!
+1


Mvh//Janne
 
då hotar man kvinnofolket med pisk från en styv EKRK... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.