Skulle det vara möjligt att mera tydligt visa att det finns olästa meddelanden i inkorgen.
Nu är det en löjligt liten röd prick och det kan ta en vecka innan jag upptäcker den.
Ett annat forum jag är på där får man upp en stor röd ruta som inte är möjlig att missa
 
Kan du ta en skärmdump på hur det ser ut där?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.