T Trattgrmmofon #1 Medlem · 2 inlägg 25 nov 2019 19:58 Trattgrmmofon Medlem 2 inlägg 25 nov 2019 19:58 #1 Upptäckte ett märke i köksbänken. Seriösa tips på åtgärd. Vad ska jag använda för grejer? Silikon? Vax? Annat... Kan inget om sånt här... Mvh Tummen mitt i handen! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #köksbänk
Upptäckte ett märke i köksbänken. Seriösa tips på åtgärd. Vad ska jag använda för grejer? Silikon? Vax? Annat... Kan inget om sånt här... Mvh Tummen mitt i handen!
BirgitS #2 Medlem · Stockholms län · 48 127 inlägg 25 nov 2019 20:32 BirgitS Medlem Stockholms län 48 127 inlägg 25 nov 2019 20:32 #2 Välkommen till forumet! Du bör nog berätta vad för sorts material som det är i köksbänken och ha en högupplöst bild på just hålet. Hur djupt är hålet?
Välkommen till forumet! Du bör nog berätta vad för sorts material som det är i köksbänken och ha en högupplöst bild på just hålet. Hur djupt är hålet?
T Trattgrmmofon #3 Medlem · 2 inlägg 25 nov 2019 20:55 Trattgrmmofon Medlem 2 inlägg 25 nov 2019 20:55 #3 BirgitS skrev: Välkommen till forumet! Du bör nog berätta vad för sorts material som det är i köksbänken och ha en högupplöst bild på just hålet. Hur djupt är hålet? Hej, köpt på Ikea. Och hålet är ett par mm djupt .mvh Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS skrev: Välkommen till forumet! Du bör nog berätta vad för sorts material som det är i köksbänken och ha en högupplöst bild på just hålet. Hur djupt är hålet? Hej, köpt på Ikea. Och hålet är ett par mm djupt .mvh
BirgitS #4 Medlem · Stockholms län · 48 127 inlägg 26 nov 2019 09:58 BirgitS Medlem Stockholms län 48 127 inlägg 26 nov 2019 09:58 #4 Kan du hitta igen bänkskivan på Ikea? De säljer ju flera olika sorters skivor. Är det trä som man ser nere i hålet?
Kan du hitta igen bänkskivan på Ikea? De säljer ju flera olika sorters skivor. Är det trä som man ser nere i hålet?