Hemmakatten
Om infiltrationsbädden bara är tre år så måste något (ovanligt) ha hänt. Antar att du har en trekammarbrunn innan och förmodligen en fördelningsbrunn. För mig låter det som om något rör inte sitter fast (från trekammarbrunn eller fördelningbrunn) utan att avloppsvattnet rinner direkt ut. Det kan t.o.m. vara så jäkligt att röret INNAN trekammarbrunnen inte har kontakt och att avloppsvatttnet rinner rakt ut utan slamavskiljning.

Oavsett vad, så måste det vara något fel med rören. Kan inte se någon annan anledning till att bädden har kleggat igen.

Om du vet som anlade anläggningen för tre år sedan, så gå på denne.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.