Måste lägga markavloppsrör (Ø110) under min egen grusväg. Kan ej lägga ner det mer än 2-3 dm under ytan pga berg. Klarar röret trycket från en lastbil (typ slamsugningsbilen)?
Vad kan man göra?
Eller finns det extra kraftiga rör som tål högre belastning?
Röret går från uppsamlingsbrunn ut till dike.
OBS! AVloppet används endast på sommaren.