Hej!
Utrymmet under tak vill jag bygga in och göra en hall av. Jag är dock lite osäker på hur jag bäst gör själva markarbete/underarbetet för att få en stabil och isolerad grund då den här ytan sen kommer gå ihop med övriga huset.
Tacksam för några goda råd