..om det finns mantlad tändtråd/mellanråd i andra färger än blå och brun. Eller måste man använda 5-ledare?
 
  • Gilla
Oskarand3
  • Laddar…
Bättre rubrik ger större chans till svar ;)
 
???
 
Jo, jag tänkte dra EKK till uttagen, och sedan fortsätta till strömbrytarna. Sedan från brytarna tänkte jag om det finns mantlade 2-ledare i lämpliga färger till lamporna som tändtråd...är jag ute och cyklar kanske?...Det är en öppen installation.
 
det är standard färger i en ekk brun/blå i 2ledare..........kör med brun /tändtråd O blå/nolla......men det blir billigare om du använder 3 ledare :P
 
Lär ni er inget i skolan nuförtiden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.