Tomtägaren vill inte städa bort husresterna från sitt udda husbygge, och överklagar därför till länsstyrelsen.

Du kan läsa artikeln här: Mannen som byggde hus i sidled överklagar vite
 
H
Det roliga i historien är att tomtägaren är anställd tjänsteman på kommunens plan & bygg avdelning.... I mina ögon en rättshaverist som konsumerar skattebetalarnas medel genom att dra detta i alla kvarnar han kan komma åt.
 
Kan ingen exportera dessa människor långt bort med enkel biljett och passet uppeldat i 1:a maj-brasan!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.