Redaktionen #1 På konsumentens sida · 3 620 inlägg 7 apr 2015 09:39 Redaktionen På konsumentens sida 3 620 inlägg 7 apr 2015 09:39 #1 Tomtägaren vill inte städa bort husresterna från sitt udda husbygge, och överklagar därför till länsstyrelsen. Du kan läsa artikeln här: Mannen som byggde hus i sidled överklagar vite
Tomtägaren vill inte städa bort husresterna från sitt udda husbygge, och överklagar därför till länsstyrelsen. Du kan läsa artikeln här: Mannen som byggde hus i sidled överklagar vite
H Hans J #2 Anonym 9 apr 2015 17:11 Hans J Anonym 9 apr 2015 17:11 #2 Det roliga i historien är att tomtägaren är anställd tjänsteman på kommunens plan & bygg avdelning.... I mina ögon en rättshaverist som konsumerar skattebetalarnas medel genom att dra detta i alla kvarnar han kan komma åt.
Det roliga i historien är att tomtägaren är anställd tjänsteman på kommunens plan & bygg avdelning.... I mina ögon en rättshaverist som konsumerar skattebetalarnas medel genom att dra detta i alla kvarnar han kan komma åt.
Jonatan79 #3 Hobbysnickare · Nacka · 24 556 inlägg 9 apr 2015 20:56 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 556 inlägg 9 apr 2015 20:56 #3 Kan ingen exportera dessa människor långt bort med enkel biljett och passet uppeldat i 1:a maj-brasan!
Kan ingen exportera dessa människor långt bort med enkel biljett och passet uppeldat i 1:a maj-brasan!