3 659 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Mannarp AB i Hästveda
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Tycker det är på tiden att varna för mark och grundentreprenören Mannarp AB i Hästveda.
De gör grundläggningar bla. i Skåne.
Jag har sett åtskilliga slarvfel och de arbetar inte seriöst.
Många kunder får aldrig sina slutbesiktningsanmärkningar åtgärdade, en del av felen är riktigt allvarliga.
De struntar i vad Byggnadsinspektörer, Kunder, Kvalitetsansvariga, Besiktningsmän och Hussäljare säger.
Kan ni välja någon annan entreprenör så gör det!
De gör grundläggningar bla. i Skåne.
Jag har sett åtskilliga slarvfel och de arbetar inte seriöst.
Många kunder får aldrig sina slutbesiktningsanmärkningar åtgärdade, en del av felen är riktigt allvarliga.
De struntar i vad Byggnadsinspektörer, Kunder, Kvalitetsansvariga, Besiktningsmän och Hussäljare säger.
Kan ni välja någon annan entreprenör så gör det!
Vad har de lyckats med då, för att du på bara tre veckor ändrat uppfattning om dem?
De har gjort förändringar i organisationen som ökar förutsättningarna för att göra bra jobb.haddirajan skrev:
De har även gjort en uppryckning efter detta inlägg, vilket visar att det finns en vilja att förbättra sig.
Flera kunder har rapporterat att de får sina fel åtgärdade och att det hänt massor på senaste veckorna.
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg
Jag stänger den här tråden, då diskussionen urartat och dessutom är utagerad. Inlägg där nyregistrerade medlemmar varit antingen företag eller anonyma har tagits bort.