Vi målade med Demidekk för fjorton år sedan. Ett tidigare målat hus som fick två strykningar färg. Målade om gaveln åt sydväst för fem år sedan.
Nu börjar det kännas som om det är dags att måla om hela huset igen, kanske gör det efter semestern, annars nästa år.