Jahapp, alla in som målade om huset för 15 år sedan eller mer. Gjorde ni efter alla konstens regler och hur blev det? Genade ni på något ställe och ångrar er, eller var ni svinnnoga och det blev ändå dåligt efter 10 år?

Något ni skulle gjort annorlunda?

För tre år sedan gjorde jag en sida av huset, sedan en sida per år. Så nu är det sista sidan. Än så länge ser den första sidan bra ut. :)
 
  • Gilla
PsychoCheF
  • Laddar…
Åsa Lund
Vi målade med Demidekk för fjorton år sedan. Ett tidigare målat hus som fick två strykningar färg. Målade om gaveln åt sydväst för fem år sedan.
Nu börjar det kännas som om det är dags att måla om hela huset igen, kanske gör det efter semestern, annars nästa år.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.