6 396 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Malmbergs Byggservice i Nossebro?
Hej! Vi är ett par som funderar på att anlita Malmbergs Byggservice i Nossebro för att bygga ett lösvirkeshus från Perssons Byggservice i Alingsås. Perssons rekommenderar den här entreprenören. Är det någon som har erfarenhet, antingen från Malmbergs Byggservice eller från att köpa Perssons "huspaket"? Känns lite skrämmande att bygga med delad entreprenad, vi hade egentligen planerat att bygga med totalentreprenad. Finns det någon här som kan lugna oss
?
Jag som före detta anställd och då var näst älst på firman, kan meddela att det är mäst förvuxna skit ungar som ofta rastar för länge och tramsar, och jag blev utsatt för rasism och diverse kräkningar!Emlin skrev:Hej! Vi är ett par som funderar på att anlita Malmbergs Byggservice i Nossebro för att bygga ett lösvirkeshus från Perssons Byggservice i Alingsås. Perssons rekommenderar den här entreprenören. Är det någon som har erfarenhet, antingen från Malmbergs Byggservice eller från att köpa Perssons "huspaket"? Känns lite skrämmande att bygga med delad entreprenad, vi hade egentligen planerat att bygga med totalentreprenad. Finns det någon här som kan lugna oss?
Jag som före detta anställd och då var näst älst på firman, kan meddela att det är mäst förvuxna skit ungar som ofta rastar för länge och tramsar, och jag blev utsatt för rasism och diverse kräkningar!
Klicka här för att svara