K kingbaks #1 Medlem · 1 inlägg 23 jul 2020 00:45 kingbaks Medlem 1 inlägg 23 jul 2020 00:45 #1 Hej Finns det annat sätt och åtgärda det här ? rev gamla tapeter, spacklade och slippande och allt såg bra ut fram till när jag målade, först trodde jag att det va första strykningen men efter andra så kvarstår det linje osv Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #måla
Hej Finns det annat sätt och åtgärda det här ? rev gamla tapeter, spacklade och slippande och allt såg bra ut fram till när jag målade, först trodde jag att det va första strykningen men efter andra så kvarstår det linje osv
I Interista88 #2 Medlem · 354 inlägg 23 jul 2020 06:56 Interista88 Medlem 354 inlägg 23 jul 2020 06:56 #2 Låte svårt att se men antingen är väggen fortfarande väldigt ojämn eller så torrstryker du. Alltså allldeles för lite färg på väggen
Låte svårt att se men antingen är väggen fortfarande väldigt ojämn eller så torrstryker du. Alltså allldeles för lite färg på väggen