Hej,
jag har en kamininsats och omramningen runt det är putsad. Jag vill måla det men ytan blir som varmast 65/70 grader. Undrar vilken färg ska jag använda. Har fått flera tips, bl.a. vanlig takfärg eller silikatfärg.
Någon som har liknande erfarenhet eller kunskap i området?
Tack för svaret!