Hej,

jag har en kamininsats och omramningen runt det är putsad. Jag vill måla det men ytan blir som varmast 65/70 grader. Undrar vilken färg ska jag använda. Har fått flera tips, bl.a. vanlig takfärg eller silikatfärg.

Någon som har liknande erfarenhet eller kunskap i området?

Tack för svaret!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.