E Evamargit #1 Medlem · 61 inlägg 21 sep 2019 09:56 Evamargit Medlem 61 inlägg 21 sep 2019 09:56 #1 Brännmärke i taket från TÄ. Ska måla med panellack med lite pigment. Känns lite fuktigt i hålet. Räcker det att spackla? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Brännmärke i taket från TÄ. Ska måla med panellack med lite pigment. Känns lite fuktigt i hålet. Räcker det att spackla?
K Kurtivan #2 Medlem · Västernorrland · 4 359 inlägg 21 sep 2019 10:14 Kurtivan Medlem Västernorrland 4 359 inlägg 21 sep 2019 10:14 #2 Hm, ska väl inte finnas någon fukt i ett innertak. Vad kommer det ifrån?
E Evamargit #3 Medlem · 61 inlägg 21 sep 2019 11:17 Evamargit Medlem 61 inlägg 21 sep 2019 11:17 #3 K Kurtivan skrev: Hm, ska väl inte finnas någon fukt i ett innertak. Vad kommer det ifrån? Nja, det är nog kåda som dragits ur träet när det bränt
K Kurtivan skrev: Hm, ska väl inte finnas någon fukt i ett innertak. Vad kommer det ifrån? Nja, det är nog kåda som dragits ur träet när det bränt