Hej!
Behöver er eminenta hjälp här igen. ✊
Vi ska måla om vårt hus och garage till vår/sommar.
Ett par frågor :
1. Blir det stor skillnad på kvaliteten på rengöringen om man använder högtryckstvätt m ”varmvatten” (dieselvärme?) vs helt vanlig högtryckstvätt?
2. Vanlig målartvätt funkar!?
3. Vi använder oss av Ladol täcklasyr- har använt den de sista gångerna vi målat om.
Ska vi då måla en eller två gånger?
Har ni andra råd/tips tas dessa emot med tacksamhet!
Behöver er eminenta hjälp här igen. ✊
Vi ska måla om vårt hus och garage till vår/sommar.
Ett par frågor :
1. Blir det stor skillnad på kvaliteten på rengöringen om man använder högtryckstvätt m ”varmvatten” (dieselvärme?) vs helt vanlig högtryckstvätt?
2. Vanlig målartvätt funkar!?
3. Vi använder oss av Ladol täcklasyr- har använt den de sista gångerna vi målat om.
Ska vi då måla en eller två gånger?
Har ni andra råd/tips tas dessa emot med tacksamhet!
Klicka här för att svara
