Ska man lämna ovansida och undersida omålade på en fönsterbåge? Fönsterbåge med innanfönster
 
Nej, alla sidor målas. Om det inte målas kan ju fukt tränga in och ge rötskador och få färgen att släppa på de övriga ytorna. Kom ihåg att grunda med utomhusgrund och sen färdigstryk två ggr.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.