I vårt gamla pumphus sitter den här magnetfiltret mellan hyfroforen och huset. Förra ägaren nämnde något om att det var svårt att rengöra och påverkade trycket.
Jag har haft magneten på i några år, men skulle nu vilja rengöra den och sedan prova att köra utan.
Är det någon som kan berätta hur man rengör den?
Vi har egen brunn.